Saturday, June 13, 2015

მეორე მოდულის შეჯამება

დავიწყეთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე მუშაობა, კერძოდ განვსაზღვრეთ სტანდარტის შედეგები და ინდიკატორები, რომლის მიღწევაც გვსურს პროექტის ფარგლებში. გავეცანით მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს


.ქართ. . მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის მიზნობრივი ტექსტების სათანადო გაფორმება. და ტექსტის
                      არა ვერბალური ნაწილების ამოცნობა :ავლენს ტექსტის არავერბალური ინსტეპეტაციის უნარს.
  • სათანადოდ აფორმებს მცირე ზომის მიზნობრივი ტექსტებს.
  • ამზადებს და წარადგენა მასწავლებლის მითითებით ან საკუთარი სურვილით შერჩეული როლს.
  • შეარჩევს(თვითონ ხატავს ან მოძიებს)როლის შესაბამის ვიზუალური მასალას.
 ბუნ.III.8.მოსწავლეს შეუძლია  ბუნებრივი მოვლენების მრავალფეროვნების დახასიათება.
მათ. 11.მოსწავლეს შეუძლია მოცემული თემასთან  ან გარკვეული ობიექტთან დაკავშირებით თვისობრივი და რაოდენობრივი მონაცემების შეგროვება
  • აგროვებს თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემებს მოცემული თემასთან ან გამოსაკვლევი ობიექტთან დაკავშირებით.
  • აწესრიგებს რაოდენობრივი და თვისობრივი მონაცემებს.
  • აკეათებს თვისობრივი და რაოდენობრივ მონაცემთა ინტეპრეტაციასდა ელემენტარულ ანალიზს.

No comments:

Post a Comment